Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Kaza geciren Mahmut Yilmaz

Posted by Mehmet Duran 15 Mart 2012

Inanilmaz bir Kaza geciren Amca oglu ((Mahmut Yilmazin)) Komada oldugunu ögrendim, Kardesime Acil Sifalar Dilerim. Du´alarimiz senin icin Insallah En Kisa Zamanda tekrar sagligina kavusursunuz, Büyük gecmis olsun.

Mehmet Arif Duran

2 Yanıt to “Kaza geciren Mahmut Yilmaz”

  1. ben amcaoglu nusrat yilmaz sana allahtan acil sifalar diliyorum ,gecmis olsun en kisa zamanda sagligina kavusursun insaallah.ben suan almanyadayim .selamlar

  2. dilek said

    dayım mahmut yılmaz’a acil şifalar diliyorum, hala yoğun bakımda, ama inşallah durumu iyiye gidiyor, biz umudumuzu kaybetmeden dua etmeye devam ediyoruz, tüm akraba ve dostlarda dualarını eksik etmesin inşallah…..

Bir Cevap Yazın

