Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Taziye

Posted by Mehmet Duran 24 Şubat 2011

Beldemiz Sakinlerinden (Ali Osman Topuz) Hakkin Rahmetine ermiştir, Merhuma, ALLAH dan Rahmet Eş Dost ve yakınlarına Baş Sağlığı ve sabrı cemil dilerim, Mekenı Cennet olsun.

GÜL SARAYI

Patikada sürünmüş; dağılmış, dökülmüştüm
Katlanarak dürünmüş, yamadan sökülmüştüm
Yalnızlığa bürünmüş, kederden bükülmüştüm.

Sinemin paftasını, ıslak gözünle vurdun
Gönlümün sofrasını, gül sarayına kurdun.

Geçmişi tokatlamış, dünü güne katmıştım
Yaşlanmış, bayatlamış; yorgun, argın yatmıştım
Seneleri katlamış, tozlu rafa atmıştım.

Sevdamın pıhtısını, daha daha çok yordun
Gönlümün sofrasını, gül sarayına kurdun.

Şafak sensiz olunca, güneş yön karartıyor
Bağa baykuş konunca, dalın derdi artıyor
Huzurum kaybolunca, sabrım çile tartıyor.Mehmet Arif Duran

Aşkın parıltısını, zerre zerre dokurdun
Gönlümün sofrasını, gül sarayına kurdun.

Ateşi adımlattın, köz nehrinden sel aktın
Buse’nden nâr damlattın, sol tarafımı yaktın
Özünü yudumlattın, sebepsizce bıraktın.

Hasret şarıltısını, çağlayanla doyurdun
Gönlümün sofrasını, gül sarayına kurdun.

KADİR DURAK ´a  Teşekkür Ederiza.

Webmeister Mehmet Arif Duran


2 Yanıt to “Taziye”

  1. lütfi öztürk said

    öncelikle A.osman dayiya allahtan rahmet diler çocuklarına ve eşine baş sağlığı diliyorum.şiiri beğendim.iki kelimede ben ekleyim.
    curalide doğmuş hayatına başlamış
    bazen köyde bazen yaylada kışlamış
    ilk meslek olarak çay ocağı ile başlamış.
    ali osman dayı allah rahmet eylesin

    yaylaların pınarından soğuk sular içerdi
    av hayvanlardan tavşan keklik seçerdi.
    bazen görürdüm hayvanlara çayır çimen biçerdi
    Allah rahmet eylesin ali osman dayı.

  2. Bu duygu yüklü sözlerinizden ve dileklerinizden dolayı hepinize ailem ve kendi adıma teşekkür ederim…

Bir Cevap Yazın

