Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Curali Demokrat parti,li Halil Karaaslan, Dedi 188

Posted by Mehmet Duran 29 Mart 2009

halil-kar3logoCurali Beldesinde Kesin olmayan, Secim sonuclari belli olmustur.

DP     188  % 37,9

AKP  156  % 31,4

MHP  146  % 29,9

DSP          8  % 0,01,6

Yapilan secimlerde Demokra parti Adayi  ((( Halil Karaaslan))) belediye baskani olmustur . Haber: Özgür KILIC

Bizde Curali.de olarak yeni baskan Halil karaasla`ni ve calisma arkadaslarini tebrik ediyor, Calismalarinda basarilar diler, Curali beldesine Hayirli olmasini temenni ederim. Mehmet Arif Duran

Cayiralan secim Kurulu kesin sonucu

Secmen Sayisi:                              1.435

Kullanilan oy sayisi:                       524

Gecerli  Oy:                                         496

Gecersiz Oy:                                             28

Secime Katilim Orani:                   %36,5

Yaplan secimlerde katilma orani yüde 36.5 olarak cikmistir yani katilim  orani cok düsük olmustur.

22 Yanıt to “Curali Demokrat parti,li Halil Karaaslan, Dedi 188”

  1. Tebrik ederim hocam, insallah hepimiz icin hayirlisi olur, senden
    koyumuz icn yapacagin etkinlikleri sabirsizlikla bekliyoruz, saygilarimla…

  2. lütfi öztürk said

    2009 seçiminde sağ partiler çarpışırken sözde sağ parti gözüken halil karaaslan seçilmiştir.tebrik ediyoruz ama chp ye geçeceğine kesin gözüyle bakıyorum ama insanları kandırmış sayılır bence

  3. Tuncer özsu said

    Eski bir ögrenciniz ve eski bir meslektasiniz olarak sizi tebrik eder ellerinizden öperim hocam. Köyümüze yapacaginiz hizmetlerde üstün basarilar dilerim. Diger adaylarada selamlarimi sunarim.Lütfen üzülmeyin. Önemli olan hizmet yarisidir. Dogdugumuz bu topraklara olan vefa borcumuzu birlik, beraberlik, kardeslik ve dostluk duygulariyla omuz omuza hep beraber calisacaginizdan eminin. SAYGILARIMLA… TUNCER ÖZSU

  4. lütfi öztürk said

    köy deki yağmur su yollarının akışını ve bozuk yolların yapılmasını bekliyoruz. atık su kanallarının aşağıda bulunan evlerin hissetmeyeceği bir şekilde düzeltilmesini ile sulama kanalının yeniden hayata geçilmesi gerekir.

  5. yeğenim ömer osman curalide Akp nin oylarını yükseltmiştir. Kendisi MHP den seçime girseydi 1 parti olarak çıkardı.kendisini tebrik ediyorum.

  6. hüdaverdi yücel said

    hayırlı olsun sayın hocam.size ve ekibinize başarılar dilerim.temiz,ışıl ışıl,yemyeşil,huzurlu ve güvenilir bir kasaba oluşturmanız dilerim.tebrikler.

  7. Kemal Demir said

    Degerli Arkadasim Halil -BASKAN- tebrik eder basarilar dilerim.insallah Kasabamiza Vaatettiklerini ve fazlasini yapacaksindir. Allah, seninle birlikte ise koyulmus olan Encümen Üyelrin’le birlikte uyum icerisinde calismalariniza yardimci olsun.
    Kasabamiza Hayirli Olsun…

  8. yakup arslan said

    değerli hocam seçimi kazanmış olmanın mutluluğunu bize yasattığınız için sizlere cok teşekkür ederim sizin gibi kasabamızda adı olan kişilikli karakterli kültürlü ve idealist birinin başkanlığı hiç süphe yokki kasamamızın yararına olacaktır. size ve çalışma ekibinize başarılar diler biz kasaba saknleri olarakta herseyi yapmaya hazır olduğumuzu bildiririm… saygılarımla yakup arslan(sarı)

  9. volkan yücel said

    sayın halil amca secilmenizden dolayı çok mutluluk duydum bilgi birikiminizi köyümüz için kullanacağınıza eminim basarılarınızın devamını dilerim. saygılar….

  10. zorunlu said

    Sayin lütfü öztürk allah askina birakin bu sindirememezlik duygularini.”Neymis halil hoca halki kandirmis da ileride CHP ye gececekmiste. Ya bütün bunlari neye dayanarak söylüyorsunuz kac kez hoca ile bu konulari görüstünüz(ben bile yakin arkadasi sayilirim . neden DP den aday oldugunu ne ben sordum nede kendisi aciklama geregi duydu yok sag gözükmüste “ya curali halki halil hocayi yenimi kesfetti.Önemli olan demokratik bir secim olmustur ve secimden halil hoca galip cikmistir tabiiki gerek senin yegenin gerekse diger adayda dürüst insanlar ama bir secim olmustur ve kaybetmislerdir cok normal .Onun icin Hocayi kutlamak ve kaybeden arkadaslar icinde gelecek secimlere cok iyi hazirlanmalari gerektigini hatirlatmaktan baska yapacak bir sey yok.Ve o köyde halil hocanin gercekten bir halk adami olacagini disi ve tirnagi ile köy icin calisacagina inaniyorum.HOCAM SIMDIDEN KOLAY GELSIN ISINIZ COKKKKKKKKKKKK ZOR

  11. Mehmet YİĞİT said

    Halil bey;yeni göreviniz hayırlı olsun.sizi canı gönülden tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum.Curali kasabası insanları sana güvendi ve seni o makama layık gördü.Her türlü polemikten uzak ,herkesi kucaklayan ve hizmet üreten bir yönetim anlayışı içinde en iyi hizmeti vermek için mcadele içinde olacağınız ,Kasabamızı örnek ve yaşanır bir seviyeye ulaştıracağınız ümidi ile size ve ekibinize başarılar diler saygılarımı sunarım.

  12. HÜRRİYET CAHİT KAYHAN said

    Değerli Halil Karaaslan öğretmenimizi öncelikle tebrik eder,
    Halka Hizmet,, Allah’a hizmet anlayışıyla, sabırlı,hoşgörülü,
    olumlu-olumsuz görüşlere saygılı, eşit-adaletli bir yönetim,
    gelir-giderlerde saydamlık,,,fakir-fukarıyı düşünen SOSYAL DEMOKRAT bir başkan bekliyorum…Zaten Tansu Çiller bana demişti
    Birgün CURALİ KASABASINI( 2NCİ MİLAS YAPACAĞIM) FETH EDECEĞİM DİYE…Satın Çilleri’de ayrıca kutlarım..Ama türkiyede Demokrat
    Partisnin oyu yalnızca %3,,,HADİ BAKALIM KOLAY GELSİN….

    ALİ BAYRAM MERAL…..CAHİT KAYHAN

  13. Ali Hasbolat said

    Sayin Halil Karaaslan Hocama ve ekibine tebrik eder,basarilar diler ve hayirli ugurlu olmasini temeni ederim.
    Belediyemiz icin en güzel seyler yapacagindan eminim.
    Saygilarimla

  14. AhmetYÜCEL said

    Sayın Halil Karaaslan(Halil Amca)
    Güzel Köyümüzün Güzel insanları için gene siz ve ekibiniz gibi güzelinsanlar gerekmekte idi tebrik eder başarılar dilerim.
    Başarılı olacağınızdan da %100 eminim 🙂
    Saygılarımla.

  15. HABİP MURAT said

    BELDEMİZDEKİ SEÇİM DEMİRKIRATIK OLMUŞTUR KAZANAN KARDEŞİMİZE BAŞARILAR DİLER KAYBEDEN KARDEŞLERİMİZEDE TEŞEKÜR EDERİM KOÇ GİBİ ÇIKTILAR YARIŞTILAR HER YARIŞIN BİR GALİBİ OLUR. MEMLEKETİMİZ İÇİN HAYIRLI OLSUN DERİM

  16. nur can güneş said

    sygı değer kardeşim vede ilk okularkadaşım halil karaaslan öncelikle seni tebrik ediyorum çalışma arkadaşlarınıda kutluyorumgörüyorum ki sizleri çekemeyenler çok var onlara inat sizlerin başarılı olacağına yürekten inanıyorum biliyorsunuz ben bursada yaşıyorum ama senede bir gün olsun köyüme geldiğim zaman o güzel köyümü pırıl pırıl görmek isterim bunuda sizlerdenbekliyor vede umuyorumeski belediyenin desize berbat bir durumda geçtiğini biliyorum ona ramen sizleri çekemeyenleri utandırmanızı istiyorum tekrarcanı gönülden kutluyorum kolay gelsin diyorum yardımcılarınıda kutluyorum selamlar mustafa güneşin ablası nur can

  17. KUTLAY SUSAM said

    Halil abi tebrik ediyorum.Şahsında bütün beldeye selam ve saygılar.

  18. halil said

    kutlay abi nerelerdesin ben halil çakar özledim seni nerelerdesin ben ırakdayım 3 temmuzda dönüyom msn komandocivici@homail.com buradan görüşe biliriz slm

  19. KUTLAY SUSAM said

    Vay koçum uzun yıllardır görüşemiyoruz.Bende seni özledim.İstanbuldayım.Ne işin var Irakta gülüm?Sen polis değil misin?görüşelim
    Öpüyorum

  20. Mustafa KILIÇ said

    Halil KARAASLAN ı belde seçimlerinde göstermiş olduğu başarıdan dolayı canı gönülden kutlarım.İNŞALLAH en iyi hizmetleri göstereceğine inanıyorum.Karalama kampanyasından uzak destek kampanyaları yapmamız lazımdır.CURALİ hepimizindir.Kişiye özellik değildir.Diğer adaylarada sahiplenilirse mükemmel olur.

  21. adanademirspor said

    halil karaaslan ve ekıbıne basarılar dılerım.ıyı bır curalı için hep beraber elele. bırakın küslükleri…………..adanademirspor.

  22. hüseyin arslan said

    değerli arkadaşım sizin curaliye başkan olmanız bürokrasiye ciddiyet insasnlara huzur ve curali halkına da güven sağlamıştır. yönetiminizin gelecekteki insanlara örnek olacağını şimdiden umuyor hepinizede görevinizde başarılar diliyorum HÜSEYİN ARSLAN

Bir Cevap Yazın

