Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Curali Beldesi Esentepe Mahalle Muhtar Adayı..

Posted by Mehmet Duran 03 Mart 2009

g

Curali Beldesi Esentepe Mahalle Muhtar Adayı

1978 yılnda Curali Kasabasında doğdum.İlkokulu köyde, ortaokul ve liseyi Yozgatta tamamladıktan sonra Yüksek Okulu Adana’da okudum. 2004 yılında Curali Belediyesinde işe başladım. Şuan halen çalışmaktayım. Benim muhtar adayı olmamın tek sebebi hizmet etmektir.Çünkü 10 yıllık mahhalle muhtarları arasında resmi kurumlara Hizmet için hiçbir dilekçe ile Başvuru yapılmamıştır.

İsmail  GÜNER

Kasabamız için muhtarlardan hiçbir çalışma göremedim için aday oldum. Ben kasabamıza hizmet yapmak için çalışmaya geliyorum.Bütün Belediye Başkan Adaylarına ve Mahahle Muhtar Adaylarına Başarılar Dilerim.
Dürüst,Çalışkan, Hırslı, Bilgili Aday İsmail GÜNER

4 Yanıt to “Curali Beldesi Esentepe Mahalle Muhtar Adayı..”

  1. kuddusi ATİKSOY said

    MUHTAR ADAYLIGININ HAYIRLI OLMASINI VE BAŞARILI OLMANI TEMENLİĞİ EDERİM.

    GENÇ VE DİNAMİK OLMAN YANISIRA GİRİŞİMCİ YAPINLA CURALİ İÇİN FAYDALI OLACAGINA İNANIYORUM.BAŞARILAR DİLERİM.

  2. Ismail Temel said

    Degerli arkadasim ve adasim Ismail Güner’in muhtar adayligini tebrik eder, kendisi ve Curali halkimiz icin hayirlara vesile olmasini Cenab-i Allah’tan dilerim. Allah yar ve yardimcisi olsun, ciktigi bu hizmet yolunda utandirmasin.
    Selam ve dua ile…

  3. vefa lale said

    muhtarlık yolunda basarılar dılerım insallah hakkında hayırlısı olur…

  4. ALİ GÖKER said

    İNŞALLAH ALLAH DİLEĞİNİ YERİNE GETİRİR

Bir Cevap Yazın

