Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Curali Beldesi Yeşilyurt Mahallesi Muhtar adayı.

Posted by Mehmet Duran 02 Mart 2009

halil-1Halil KAYHAN
1980 yılında  Curali kasabasında doğdum . ilköğretimi curali kasabasında okuyup Liseyi Çayıralan Endüstri Meslek lisesinde tamamladım. Evliyim 2 çocuk babasıyım. 2003 yılında Curali Belediyesinde göreve başladım halen çalışmaktayım. Curali Kasabası Yeşilyurt Mahallesi Muhtar adayı olarak adaylığımı açıkladım çalışmalarıma devam etmekteyim. Seçildiğim takdirde köye elimden geldiğimce hizmetlerimi yapacağım.
Dürüst saygılı yenilikçi çalışkan hedeflerim olacaktı.

7 Yanıt to “Curali Beldesi Yeşilyurt Mahallesi Muhtar adayı.”

  1. yakup arslan said

    selam hacı nörüyon bakayım hayırlı uğurlu olsun yawww bu sene inşallah köye mahallemize geldiğimde seni muhtar odanda ziyaret ederim gözüm benim köyü özledim zaten gelecem bir araşah dayının kahwesinde oyun oynayacam tek rakibimde sen olacaksın kib şimdiden hayırlı uğurlu olsun inşallah kazanırsın ne diyeyim bre

  2. yalnız kurt said

    oğlum sen belediyede çalışmıyonmu maaşını al otur yerinde

  3. vefa lale said

    muhtarlık yolunda basarılar dılerım insallah hakkında hayırlısı olur…

  4. Muhtarlik seciminde basarilar dilegiyle insallah hakkinda hayirlisi olur ve INSALLAH KAZANIRSIN

  5. serkan tokat said

    halil kayhana bu yarışta başarılar dilerim kazanacagına inanıyorum selam

  6. slm halil senin adına sevindim inşallah kazanırsın ALLAH yardımcın olsun allaha emanet ol k.i.b başarılar dilerim

  7. slm halil başarılar dilerim inşallah sen kazanmanı temenni ederim allaha emanet ol k.i.b yolun açık olsun

Bir Cevap Yazın

