Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

BOGAZLIYANDA PANKARTLI FERYAD.

Posted by Mehmet Duran 02 Mart 2009

Yoksulluk ve ilgisizlikten bunalan 50 yaşındaki Ahmet Yalçın isimli vatandaş yaklaşan yerel seçimler öncesinde tepkisini son derece sıra dışı bir pankart ile ortaya koydu. Yokluk ve çaresizlik adeta canına tak diyen ve bir ahırda yaşam mücadelesi veren Ahmet Yalçın; “Benden oy bekleyen anasından …. beklesin”

Haber: Cayiralan66.org

ifadesi yazılı pankartı bahçe duvarına asarak, siyasete ve siyasilere tepkisini ve oy vermeme konusundaki kararlığını gözler serdi.
Yokluk, yoksulluk, ilgisizlik, çaresizlik, yalnızlık ne ararsanız var Ahmet Yalçın’da…
TAM BİR DRAM
YAŞIYOR
İlk eşi vefat etmiş, ikinci eşinden 9 yıl önce ayrılmış. Bir ahırda yaşam mücadelesi veriyor. Okula giden bir çocuğu var. Çaresizlikten hayattaki tek varlığını da kendi annesinin yanına bırakmış. Çocuğa babaannesi bakıyor. Kaldığı ahırın çatısı akıyor, tavana naylon üzerine naylon kaplamış. Bir küçük tüp, kırık dökük birkaç tabak ve bahçede belki de O’nun en sadık dostları, can yoldaşı üç tane köpek var.         Hepsi bu kadar…
Yokluk ve ilgisizliğin işte böylesine etrafını sarmaladığı Ahmet Yalçın belki de yaşadıklarına, ilgisizliğe, yoksulluğa olan tepkisini yaklaşan yerel seçimler öncesince son derece sıra dışı bir pankartla ortaya koydu.
BÖYLE PANKART
GÖRÜLMEDİ
Yaşamak zorunda kaldığı ahırın bahçe duvarına “Benden oy bekleyen anasından …….. beklesin” ifadesi yazılı pankart asa n Ahmet Yalçın, oy vermeme noktasındaki kararlığını da bir bakıma gözler önüne serdi. Peki,  çaresiz adamı böylesine bir pankartı yazıp, bahçe duvarına asmaya iten, “seçmene zübük, seçilene zübükzade” benzetmesi yaptıran sebepler nelerdi? Bundan sonrasını kendisinden dileyelim:
Türkiye’deki seçim laçkalaşmış, ben buna biraz kırgınım adaylara da kırgınım ben 20 yıldır vergi mükellefiyim Türkiye Cumhuriyeti’ne vergi verdim. Şuanda mağdur durumdayım fakat toplumumuz o kadar değişmiş ki adaylardan değil de daha önceki seçim stratejisinden dolayı toplumumuz artık dileniyor durumuna gelmiş. Seçmen zübük,  seçilen de zübükzade durumunda. Kimse kusura bakmasın gerçek olan bu.  Ben seçim programlarını da izliyorum adaylar yiyecek dağıtıyor, kömür dağıtıyor bunlar geçici bir şey. Hâlbuki 10 torba kömür ya da 2 torba un 1 hafta ya da 1 ay da biter. Sorunları nasıl çözeceğim diyen hiç kimse yok Bizlere gelecekte ne vereceksin diyen hiç kimse yok. Oy vermeyeceğim,  benden de oy istemesinler. Yoksulluk, bizim dürüst insanların kaderi. Yalnız ben yoksulluğuma üzülmüyorum ben onurumla yaşıyorum her adaya gidip bana 15 torba kömür ver benim 15 oyum var demiyorum. Ben Boğazlıyanlıyım, Boğazlıyan’ın geleceğini düşünüyorum”

Bir Cevap Yazın

