Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Curali Belediye Baskan Adaylarini Tanitiyoruz.

Posted by Mehmet Duran 17 Şubat 2009

Curali Belediye Baskan adaylarimizi tanitmaya devam ediyoruz.

Demokrat Parti, halil-karAdayimiz  Halil KARAASLAN`a Calismalarinda Basarilar Dilerim.

(((Not: Sahte isim ve e-mail adresesi ile yorum yapanlarin yorumlari onaylanmiyacaktir, yorum yazanlarin dikkatina.)))

Editör: Mehmet Arif Duran  –  Haber: Turhan Özdemir.

ADAY Halil KARAASLAN

Halil KARAASLAN

Kimdir


1954 yilinda bir yaz günü ekinler bicilirken doğmusum.
Bebekligim karincalarla gecmis. Anam karıncalara benzetir.
İlkokulu köyde ortaokulu Çayiralan’da okudum.
Öğretmen okulunu Yozgat’ta bitirdim. Mezun olduktan sonra
Zorguldak,Çekerek,Curali ve Adana’da görev yaptim.
Adana dan emekli oldutan sonra bir süre dershane ögretmenliği yaptim
haala özel Egitim öğretmenliği yapmaktayim.
Gerek meslek hayatimin gerekse özel yasamimin büyük bir kısmını
Curali’de sizlerle iç içe gecirdim.
Bu süreler içinde yaptigim hizmetleri taktirlerinize birakıyorum

Görevlerim nedeniyle sizlerden ayri kaldiğim dönemlerde
köyümüzün sorunlarini düsündüm.
Bugunden itibaren sizlerle ayni havayi ve ayni suyu içmek istiyorum
Köyümüz ve halkımın hizmetinde olmaktan mutluluk duydum.
Hizmetlerimin artarak devam etmesi için bu secimlerde
desteginizi bekliyorum.
Bu vesile ile,yerel secimlerin milletimize ve beldemize
hayirli olmasini diliyorum
Halil KARAASLAN

BELEDİYECİLİK İLKELERİM
1.Katilimci
2.Paylasımcı
3.Yasal
4.Verimli
5.Adil
6.Ciddi olmaktir.

halilHalil Karaaslanin Encümenleri

Hüseyin CIHAN

Rafet FIDAN

Mehmet LALE

Mehmet YILDIRIM

Osman YOLDAS

Mehmet CANKURTARAN

Ali MURAT

Mustafa GÜNES

Süleyman DUMAN

Taner BAYKAL

30 Yanıt to “Curali Belediye Baskan Adaylarini Tanitiyoruz.”

  1. atasoy said

    öncelikle adayliginiz curali icin hayirli olsun.Sizden beklentilerimiz, görevinin hakkini tam veren, ciddi, ayrimcilik yapmayan, curali halkinin hassasiyetlerini ve hakkini koruyan belediyenin gelismesi icin elini tasin altina sokan bir yönetim bekliyoruz ..sairin dedigi gibi büyük insanlar olmadan büyük isler basarilamaz …curali halkina tekrar hayirli ugurlu olsun basarilar dilerim

  2. değerli dostumun değerli arkadaşımın adaylığı beni ne kadar onurlandırdı anlatamam.Ben Curalide 5 yıl çalıştım.Halil dostumun orada neler yapabileceğini en iyi bilenlerdenim.Curalili tüm dostların bu konuda sağduyulu davranacağına yürekten inanıyorum.Curali her şeyin en iyisini hak eden bir yer.O değerli insanların 5 yıl ekmeklerini yedik.30 Marttaki şölende Curalide olmayı diliyorum ve planlıyorum.herkese selam.Tahsin SERDAR BAKIRKÖY İSTANBUL 0212 571 45 95

  3. Avsar Tuz said

    Değerli Hocam!
    29/03/2009 Tarihinde Yapılacak belediye seçimlerinde aday olmanızdan dolayı sizi tebrik eder ve başarılar dilerim.

    Ayrica buradan yıllar sonra bizleri onurlandıran benim için ayrı bir değeri ayrı bir saygısı olan Çok değerli Tahsin SERDAR hocamın bir vefa örneği gösterip bizleri hatırlaması şahsım adına ve Curali kasabası adına kendisine Şükranlarımı sunar ellerinden öperim hocam.
    Hocam sizileri çok özledik !!!! Avşar Tuz

  4. HÜRRİYETCAHİT KAYHAN said

    DEĞERLİ HALİL KARAASLAN ÖĞRETMENİN BELEDİYE BAŞKAN
    ADAYLIĞININ CURALİ HALKINA HAYIRLI-UĞURLU OLMASINI DİLER, CENAB-I
    ALLAH’TAN KOLAYLIKLAR SAĞLAMASINI TEMENNİ EDERİM.

    HİZMET YARIŞI BU…DEMOKRASİLERDE ÇARE TÜKENMEZ….
    TARIM VE HAYVANCILIK ALANINDA KATKILARINDAN DOLAYI, ÇOK SAĞOL..
    KEŞKE CURALİ KASABASINDA YAŞAYAN ÇİFTÇİLERDE SİZİN GİBİ DUYARLI OLSAYDI…MALESEF HAYEL KIRIKLIĞINA UĞRADIM…BİR TARAFTAN DEVLET
    BÜROKRASİ İLE BİR TARAFTAN DEVLET MEMURLARİYLE BİRLİKTE HAREKET
    EDEN ÜYELERİMLE…

    ENGEL OLMAZLAR İSE HİZMET YAPACAĞINA İNANIYORUM..AMA
    BEN 13 YILDIR HİZMETLERDE NE ÇEKTİM…BİR ALLAH BİLİR BİR BEN..

    SELAMLAR VE SAYGILARIMLA….

  5. Sevgili Avşar,güzel iltifatların için teşekkürler.Sizleri ve kendimi yarıdan çok oralı saydığım benim güzel Curali’mi nasıl unuturum.Benim orası için düşlediklerimi değerli dostum Halil Hoca’nın gerçekleştireceğine inanıyor hepinizi sevgi ve hasretle kucaklıyorum.TAHSİN SERDAR İSTANBUL

  6. HÜRRİYETCAHİT KAYHAN said

    TAHSİN SERDAR HOCAM MERHABA BEN HÜRRİYET CAHİT KAYHAN…NASILSINIZ İNŞALAH İYİSİNİZDİR…ÖMÜR APLA NASIL…NAZLI NASIL…TRABZON DA NE VAR NE YOK…BEN EMEKLİ OLDUM…DAHA DETAYLI
    İÇİN cahitkayhan@mynet.com haberleşelim..
    MESAJINI GÖRÜNCE ÇOK SEVİNDİM…HOŞÇAKALIN…

    SELAMLAR VE SEVGİLER….

  7. HASAN GOKSU said

    Belediye baskan adayi olan Halil Karaaslan Hoca’ya
    Basarilar dilerim
    Belcika’den selamlar

  8. Berkel Gülay said

    Sayın Halil hocom size seçimlerde samimiyetimle başarılar dilerim.Saygı ve selamlar

  9. MEHMET LALECİ said

    Yaklaşan Belediye seçimlerde adaylardan beklenmesi gereken önemli özellikler ne olmalıdır.?
    1 – Belediye Başkanı,Beldenin en emin insanlarından biri olmalıdır.
    2 – Belediye gelirlerini,o beldedeki insanların hizmetine harcamalı, dost ve akraba kayırması yapmamalı, işleri ehline vermelidir.
    3 – Başkanının hak ve adaleti gözetmesi, bunun için ise önce kendisinin hak ve adalete inanması lazımdır.
    4 – Belediye başkanı zengin – fakir, kadın – erkek, kendine rey vermiş veya vermemiş olanlar arasında hiçbir ayırım yapmamalıdır. Kısacası partizanlıkta bulunmamalıdır. Hizmetlerini imkânlar nispetinde ve adil ölçülerle yerine getirmelidir.
    5 – Kim olursa olsun insanı ve çevreyi seven biri olmalıdır.
    6 – Beldede, başarılı yöneticilik geçmişinin olması ……..
    7 – …….
    Bu özellikleri istediğniz kadar coğaltabiliriz….
    Bütün bunların sende olduğundan eminiz. Bu köy sana, gelegegin teminatı olan cocuklarını teslim etmişdir. Belediye Başkanlığını görevini de hic tereddüt etmeden verecektir.
    Talip olduğun bu görevde başarılı olmanı canı gönülden diliyor, başarılı olacagını ve bizleri utandırmayacagını biliyoruz.

    Saygı ve Selamlarıma.

  10. yakup arslan said

    öncelikle belediye seçimlerinde aday olmanıza çok sevimdim inşallah bu seçim kasabamız için en hayırlısı olur kasabamızda durusunuzla beyfendiliğinizle ve sizin öğretmenlik yaptığınız dönemlerdeki öğrencilerin şimdiki geldiği konumlarla tüm kasaba halkının taktirii kazanmış bir büyüğümüzsünüz.İnşallah herşey sizin istediğiniz gbi gönlünüzce olur. Sizin gibi köy halkının takdirini almış bir büyüğümüzü hem halkına hemde halkının dışarı mercilere karşı olan sorumluluklarının bilincinde bir büyük olarak kasabamızın başında görmekten menmun oluruz.kısa bir kendi görüşümlede yorumlamak istersem eğer kasabamızın geleceği artık EMEK bilenlerin siz büyüklerin yönetiminde olur.Tekrar hayırlı olsun seçim çalışmalarınızda başarılar dilerim

  11. MEHMET LALECİ said

    BELEDİYE BAŞKANINDAN NE İSTİYORUM(1)

    Bir önceki dönemden devam eden işlerin yanısıra bu dönemde yeni başlanacak yada başlanması planlanan işlerin bir envanterinin oluşması için, herkes görüş ve önerilerini bildirmeli. Yeni Başkanı seçerken en büyük kriter, belirlenen bu işleri hangi öncelik sırasında ve hangi yöntemle yapılması daha uygun olur sorularına yaklaşımlarına göre değerlendirmek, en akılcı bir yol gibi gözükmektedir. Bizim Beldemizde bunu yapabilecek kapasite ve bilgi birikimi olduğunu düşünüyorum.
    Yukarıda verilen bilgiler dogrultusunda, yeni seçilecek olan Belediye Başkanına, aşagıda özetlenen önerimi sunuyorum. Bu işi yapabilirmisin.? Bu yöntemle yapabilirmisin.? Bu işin önçelik derecesi nedir.?
    Köy girişlerinin ve mezarlıgın ağaçlandırılması. Aşağı ve yukarı köprüden, köyün girişine kadar, yolun her iki tarafına, bölge şartlarına uyum saglayacak bir ağaç türü ile ağaçlandırılması. 10 metre arayla, yada belirlenecek olan mesafe aralıgında dikilecek olan fidan cinsi ve sayısı belirlendikten sonra, duyurusu yapılıp, şartnamesi hazırlanarak, fidanların dikilmesi ve bir yıl süreyle dikilen ağaçların bakımı, sulaması ihale edilmeli. İhaleye köyümüzde yaşayan kişi veya kişiler katılmalıdır. Kuruyan ağaçların yerine yeni fidanlar dikileceği şartnamede belirtilmeli. Belediye yapılan işi denetlemeli, ters giden bir işlem, savsaklama, verilen süre içerisinde işi bitirememe durumları oluştuğunda uyarıda bulunmalı, gerekirse kurul kararıyla iptal edebilmeli.
    Belediye gelirlerini, o beldedeki insanların hizmetine harcamalı, dost ve akraba kayırması yapmamalı, işleri ehline vermelidir.
    Bana rey verirsen seni yada bir akranını işe alırım yerine, ben Başkan olursam şu işleri yapmayı planlıyorum, herkesten daha iyi ve ucuza bu işi yapabilirsen, ihaleye katıl, bu işi al demek, günümüz Kurum ve Kuruluşlarını daha verimli yönetmek için gerekli bir söylem olduğunu düşünüyorum. Bu önerim, bu günkü koşullarda, bazı kişiler tarafından, çok radikal olarak değerlendirilebilir. İnsana iş değil, İşe uygun insan yada aile bulmak zorundayız. Belediye gelirlerinden, hem köyümüzde yaşayan iş üreten insanlar, aileler kazansın, hemde köyde kalıcı eserler ortaya cıksın. Bu hepimizi mutlu eder ve toplumu rahatlatır.

    Saygılarımla.

  12. HABİP MURAT said

    Yazılan Tüm önerileri okudum, Bende bu önerilere katılıyorum. Bu öneriler tüm belediye başkan adayları için olmasını diliyorum, Bu önerilerden Belediye başkan adaylarının ders almasını temenli eder Başkan Adaylarını Başarılar diler Saygılarımı sunarım.
    Bu belde (CURALİ ) Bizim memleketimiz Allah en iyisine nasip etsin Curali en iyisine layıktır.

  13. Özge Karaaslan said

    Amcacim belediye baskani adayligin hayirli olsun.
    Kazanirsan eger Curali icin büyük seyler yapacagina inaniyorum.
    Ellerinden öperim.
    Selamlar

  14. meraba sevgili ögretmeninim gördüm kadarila belediye adayi olmusunuz hayilara vesile olmasini diler basarilarini allahdan temeni ederim olacagindada eminim ögretmenlik yilarida cok disiplinli bildiyim icin burada basaracagini eminim tekrar hayirli osun sevgilerimle herkese selam

  15. Halil dotumun ve öğretmen arkadaşımın dışında aday olanları tanımamakla birlikte her iki adayın da Curali sevdalıları olduğuna yürekten inanıyorum.Hatta AKP’den aday olan genç kardeşimin yaşına baktığımda eşimin öğrencisi olabileceğini de düşünüyorum.Belediye başkanlığı liderlik özellikleri gerektirir.Başarmak için vizyon sahibi olmak gerekir.Yani yalnızca iyi olmak

  16. DENİZ DOĞANBAŞ said

    sayın Halil hocam hakkınızda hayırlısını diler curali halkımıza ve size yaşamınızda başarılar dilerim

  17. Curalili olup da Türkiyenin ya da Avrupanın herhangi bir yerinde yaşayan herkese yeniden merhaba derken bu siteyi kurarak beni 20 yıl sonra öğrencilerimle ,dost ve komşularımla buluşturma olanağı sağlayan ilgililere ne kadar teşekkür etsem azdır.Beni gerek telefonla gerekse de meil yoluyla arayanlara da teşekkürler.Curali Belediye Başkanlığına aday olanlara ilişkin yorumları büyük bir ilgi ve zevkle okuyorum.Daha önce de belirttiğim gibi Halil Bey benim can dostum.Genç kardeşimim yaşına baktığımda muhtemelen eşimin öğrencisi olabileceğini düşünüyorum.Diğer arkadaşıma ilişkin bilgim yok,ancak her bir adayın da birer Curali sevdalısı olduğu tartışılmaz.Tümünün yolu açık olsu.Başkanlığa soyunan kişide liderlik özelliklerinin olması gerekir.Kişinin iyi niyeti zoru başarmak için yeterli değildir.Her şeyden önce vizyon sahibi olcaksı.Ufkun geniş olacak ve mücadeleci bir ruh taşıyacaksın.Bu saydığım özellikleri Halil hocamın taşıdığına onu çok iyi tanıyan ve onunla 5,5 yıl birlikte olma şansını yakalayan bir öğretmen olarak söylemek görevimdir diye düşünüyorum.Daha önce de belirttiğim gibi ben Curalili seçmenlerin bir şans olarak gördüğüm bu fırsatı değerlendireceklerine inanıyorum.Yerel yönetimlerde parti tetcihinden çok kişi önemlidir.Çünkü bu işte at binenin kılç kuşananındır.Almasını bilirsen Curali paris olur.Halil Bey bunu başaracak.Yürekten inanıyorum ona.Tüm tanıdıklara sevgi ve selamlar.TAHSİN SERDAR İSTANBUL BAKIRKÖY 0532 484 26 49-0212 571 45 95

  18. SALİH KAYADEMİR said

    Adaylığınızı tebrik eder vatana millete ve tüm Curali Halkına hayırlı olmasını yüce Allahtan dilerim

  19. Kemal Demir said

    Degerli Arkadasim Baskanlik Yarisinda sanada basarilar dilerm. Inancim odurki, seninde Vazifeni gerektigi gibi yerine getirebilecek karekterde ve dürüstlükte oldugundur.
    Tekrar Basarilar diliyorum.

  20. ahmet cihan said

    SEVGİLİ DAYICIM SENDEKİ BU AZİM ,ÇALIŞMA VE BAŞARI OLDUĞU SÜRECE CURAİL BELEDİYE BAŞKANLIĞI SANA YAKIŞIR. İNŞALLAH KAZANMAN DİLEĞİYLE SEÇİMDE BAŞARILAR DİLERİM .İNANIYORUMKİ SENİN CURALİ BELEDİYESİ İÇİN YAPACACAĞIN YENİLİKLER VE DEĞİŞİMLER CURALİ HALKI İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLACAĞINA İNANIYORUM SAYGILARIMLA.
    BAŞARILARIN DAİMİ OLSUN.

    AHMET CİHAN

  21. ALPAY KELEŞ said

    saygılarımı yazım başlamadan önce iletirim sizleri tanımam yalnız yigeniniz AHMET CİHANLA iş arkadaşıyım haberi duyunca ahmete verdigim deger için size şimdiden başarılarınızı diliyorm
    ALPAY KELEŞ

  22. hüdaverdi said

    slm hocam.öncelikle bu seçimde hepinize başarılar dilerim. o köy için bizim beklentilerimiz ne ise inşallah sizler içinde o olur.ki öyle olduğuna inanıyorum.o köyde doğup büyüyüp de başka yerlere gidenlerin ne düşündüklerini siz de bir gurbet kuşu olarak daha iyi biliyorsunuz.her zaman içimizde yıllar önce okuduğumuz orda bir köy var uzakta hikayesindeki gibi özlenen: yolları çamursuz,suları akan,dedi kodunun olmadığı,tertemiz bir kasaba ve yaşanacak bir ortam oluşturmanız dileğimle.seçimlerde başarılar dilerim.

  23. hüdaverdi said

    Bu arada ben, Hüdaverdi Yücel.

  24. mehmet said

    saygılar hocam eger köyde olmuş olsaydım gerçekten sizi canı gönülden destekler çalışırdım.ben aşırı mhp yanlısıyım ama köy için gerçekten sizin gibi şahsiyetli,kişilik sahibi,kararlı birisine ihtiyacı var.bizim mhp ciyim diyen kişileri köyde gördük ve allah rızası için köyümüzü düşünün.başarılar diliyorum

  25. Ahmet ALTUN said

    Adaylığınızı tebrik eder vatana millete ve tüm Curali Halkına hayırlı olmasını yüce Allahtan temenni eder,Çalışmalarını curali Köyü güzelleştirme derneğinden biliyorum.Başaracağından eminiz.

  26. ADANADEMİRSPOR said

    ADANA DEMİR SPOR ŞİMŞEKLER GRUBUNDAN HALİL KARAASLAN’A BAŞARILAR.

  27. Sevgili Halil,
    Zor bir işe soyunmuşun, kolaylıklar dilerim. Özveriyle çalışacağını ve o zorluğun üstesinden geleceğini biliyorum. Umarım her şey istediğin gibi yürür. Senden, tüm deneyimlerini ve yılları kapsayan zengin bilgi birikimini kullanarak, çok güzel, sıradışı, çok farklı işlere imza atmanı bekliyoruz. Kolaylıklar, başarılar, tüm yüreğimle seni destekliyorum.

  28. serkan tokat said

    halil hocama başarılar dilerim

  29. Emir Kayademir said

    Adayliginizi tebrik, eder koyumuze hayirli ugurlu olmasini cenabi Allahtan dilerim.

  30. Aslanefe said

    CHP!! BASARILAR DILER
    -yaslilar icin 4/5 kadin ayarlarsaniz iyi olur ,
    temizlik,yemek,bide haftada 1 kere ozel otobus, alis veris icin,ozaman oyumu helal ederim seneye geliyorum izne …
    yoksa kicina bir tekme

    TANRI YARDIMCINIZ OLSUN

Bir Cevap Yazın

