Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Cayiralanda. MHP Hasan ULUER dedi.

Posted by Mehmet Duran 07 Şubat 2009

İlçemizde Belediye Başkan adaylarımız belli oldu. Kısaca bu adayları tanımaya çalışalım. İlk olarak MHP den aday olan Hasan ULUER le başlayalım.

Çünkü ilçemizde adı gündeme en son gelen ve ilçemizde adını nerdeyse herkesin bildiği ama kendisi diğer adaylardan daha az tanınan bir aday olan Hasan ULUER daha önceleri 1999 yılındaki Belediye Başkanlığı döneminde adı geçmiş ve sağ partilerin ortak koalisyonu sonucu ortak aday olarak çıkacakken son anda şimdiki Belediye Başkanı Yusuf COŞAN aday gösterilmişti. Tarih tekerrür etti ve 10 yıl sonra bu sefer Milliyetçi Hareket Partisi’nden aday olarak İlçemize hizmet etmeye ve yönetmeye talip oldu.

Belki 10 yıl önce aday gösterilse ve seçilseydi belkide İlçemizde en çok sorunlardan olan ve halkımız açısından belediyemizin tepki gösterilen imar uygulamalarını mesleki tecrübesi ile en iyi şekilde yapabilecek ve tepkileri en aza indirerek İlçemiz açısından daha güzel ve gelişmiş çalışmalar yaparak Belediyenin kaynaklarını daha etkin ve daha verimli kullanarak doğru yatırımlarla ilçemizi bu günkü durumundan daha iyi durumlara götürebilecekti. Tabiiki bu bir varsayım şu anda. İşte bu varsayımları ve daha çoklarını yapmak İlçemizi bir adım daha ileriye götürmek için usanmadan,yorulmadan,yılmadan ve gecesini gündüzüne katarak sağcısı ve solcusu ile, büyüğü ve küçüğü ile, memuru ve çiftçisiyle ve her kesimle birlikte ilçemiz için bir tuğla nasıl fazla koruz bu ilçemizi bir basamak daha nasıl yükseltiriz diyerek, Çayıralan Halkının hepsini kucaklayarak ve diğer Belediye Başkan adaylarımızla birlik ve beraberlik içirisinde bu Memleket hepimizin ve hepimizde bu hizmete talibiz diyerek ve diğer adaylarada başarılar dileyerek aday olduğunu belirtti. Pekii bu adayımız Hasan ULUER kimdir?

Hasan ULUER: 1955 Yılında Çayıralan’da doğmuş, İlkokul 1. sınıfı Çayıralan’da okuduktan sonra diğer ilk, orta ve Lise eğitimini Karabük’te bitirmiştir. 1980 yılında Gazi Üniversitesi, Mühendislik Fakültesinden  İnşaat Mühendisi olarak mezun olmuştur. Aynı yıl İmar ve İskan Bakanlığına bağlı Afyon İl İmar Müdürlüğünde memuriyet hayatına başlamıştır. Daha sonra Bayındırlık ve İskan Bakanlığına bağlı bir çok vilayette Kontrol Mühendisliğinden İl Müdürlüğüne kadar çeşitli görevlerde bulunmuş ve kurumuna ait yüzlerce yatırımın gerçekleşmesinde, imar faaliyetlerinde ve Belediyelere teknik hizmette bulunarak öncülük yapmıştır. 2006 yılında aynı Bakanlığın Teknik Hizmetler Uygulama Genel Müdürlüğünde Yurtdışı Müteahhitlik Hizmetleri Şube Müdürlüğü hizmetinden emekli olmuştur. Halen kendine ait şirketi ile Ticaretle uğraşmaktadır. Yapılan en son projelerden biri olan ve KÖYDES ile sınıfında Türkiyenin en büyük köprüsü olan Samsun-Ayvacık-Eynel köprüsünün yapımında Teknik Müşavirlik ve Şantiye Mühendisi olarak görev yapmıştır. Evli ve iki çocuk babası olup Çayıralan’daki son siyasi gelişmelerden sonra İlçemiz Belediye Başkanlığına aday olduğunu açıklamıştır.

Adayımıza bu yarışta http://www.Curali.de editörü olarak başarılar diler ve diğer Belediye Başkan adaylarımızında hakkında kısa zaman içerisinde kendilerini tanıtarak kısa bilgiler vereceğimizi belirtiriz.

8 Yanıt to “Cayiralanda. MHP Hasan ULUER dedi.”

  1. toki panzeri said

    iyi, mhp böylece çayıralnan’ da namusunu temizledi.

  2. vefa lale said

    ISIMSIZ YAZAN SAHIS KIM OLDUGUNU BILMIYORUM AMA SUNU BILKI MHP NIN NAMUSU HERZAMAN TEMIZ O YUZDEN ALNI ACIK HERSEY NET.ISMINI SAKLAMA BILSIN MILLET KIM OLDUGUNU.

  3. BİLİYORSUNUZ ÇAYIRALANA İKİ YILLIK BİR HİZMETİM OLMUŞTUR İYİ VEYA KÖTÜ BU YÜZDEN ÇAYIRALAN İÇİN BURAYA YAZMAK BİR ÇAYIRALANLI KADAR BENİMDE HAKKIM OLDUĞUNU SANIYORUM çAYIRALANA VE HASAN ULUER E BU ADAYLIK İÇİN HAYIRLI VE UĞURLU OLMASINI DİLİYORUM.

  4. GULAY ULUER said

    SLM KÖYÜMÜN GÜZEL İNSANLARI MHP COK GUZEL BIR SECIM YAPMIS TSK EDERİM BİZLER ADINA BENDE BIR ULUERİM AMA HASAN ULUER’İM TANIMIYORUM AKRABAMDIR ZANNEDERİM BEN UZAKTA YASIYORUM COK FAZLA KİMSEYİ TANIMIYORUM SITEDEN TAKİP ETMEYE CALISIYORUM BUGUN ÖGRENDIM ADAY OLDUGUNU COK MUTLU OLDUM HAYIRLISI OLUR İNSALLAH SECIMDE ORADA OLMAK İSTERDIM ACIKCASI AMA ZOR ELIMDEN GELMİYOR AMA GÖNLÜM SİZLERLE HASANBEYEDE BASARILAR DILERIM.
    SAYGILARIMLA

  5. HÜRRİYETCAHİT KAYHAN said

    BELEDİYE BAŞKAN ADAYI MÜH.HASAN ULUER’E BAŞARILAR DİLER,,
    DOSTLUK VE BARIŞ İÇİNDE BİR SEÇİM DİLERİM..

    HÜRRİYET CAHİT KAYHAN
    CURALİ TARIMSAL KALKINMA KOOP.BŞK

  6. HABİP MURAT said

    ÇOK DEĞERLİ KARDEŞİM SEVGİLİ ÜLKÜDAŞIM SİZİ TANIYAMADIM AMA ARİF ULUUR BENİM OKUL ARKADAŞIM ÇOK SEVİŞİRİK AYNI BİR KARDEŞ GİBİYİZ MUHABETİMİZ BU GÜNE KADAR EKSİLMEDİ BİLAKİZ ARTI ARİF BEYİN NESİ OLURSUN ULUER AİLESİNDEN BİR ADAYIN ÇIKMASI BENİ ÇOK SEVİNDİRDİ ADAYLIĞIN ŞİRİN ÇAYIRALANA VE SİZLERE HAYIRLI UĞURLU OLSUN BAŞARILAR DİLERİM SAYGILAR SUNARIM
    T.C ZİRAAT BANKASI
    CAYIRALAN ŞUBESİ
    EMEKLİ ESKİ MÜDÜRÜ
    HABİP MURAT
    CURALİ BELDESİNDEN

  7. tolgahan uğurer said

    güzel çayıralan ımıza bu güzel abimizden daha iyi bir aday şimdiye kadar çıkmamıştır zannederim.inşallah başkan olurda güzel köyümüz daha güzel bir hale gelir.allah yolunu açık etsin.

  8. Arif Demirbaş said

    Sayın ülküdaşım Müh.Hasan bey girişmiş olduğunuz benim memleketim çayıralan’a hizmet yarışında size başarılar diler Yüce Rabbim yolunuzu açık etsin. sizinle görüştüğümü zannetmiyorum. sizde beni tanıyamassınız sizinle tanışmak isterim.eşimle aynı sülaleden oldugunu biliyorom.Eşim Elife (Uluer)Demirbaş da başarılar diler size dua larımızla destek olacağız yolunuz açık ve aydınlık olsun.
    Arif Demirbaş
    T.C ZİRAAT BANKASI
    Muğla şubesi

Bir Yanıt Bırakın

