Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Yokum Diyor…………

Posted by Mehmet Duran 04 Şubat 2009

Arif Akpınar belediye başkanlığı aday adaylığı konusunda son sözünü söyledi ve yokum dedi.                                          Haber: Cayiralan.net

Arif akpınarın konuyla ilgili açıklaması ;

“Bilindiği gibi 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak olan Mahalli İdareler Genel Seçimlerinde Ak Parti’den Belediye Başkan aday adayı olarak müracaat etmiştim. Ancak temayül ve anket sonuçlarında öne çıkmama rağmen bu partiden aday olamadım. Daha sonra başka bir partiyle adım anıldı ve hareket ettim. Ama daha sonra Çayıralan’ın geleceği ve menfaatleri ağır bastı ve adaylıktan vazgeçtim. Üzerimde yoğun bir yük vardı. Geçmişte yapılan hataların tekrar edileceğini bununda Çayıralan halkına zarar getireceğini düşünerek aday olmanın hiçbir faydasının olmayacağının farkına vardım. Çünkü bu insanların kavgaya ve kısır çekişmeye ihtiyacı yok. Aksine istihdam ve gelişmeye ihtiyacı var. Vermiş olduğum bu kararda kimsenin etkisi olmamıştır. Kimselerle de pazarlığa oturmadım. Birilerinden de hiçbir beklentim yoktur.” Dedi.

“Bu süreçte bana kucak açan, güvenen insanlara çok teşekkür ederim” diyen Arif Akpınar “bunu en iyi anlayan ve destekleyen onlar olacaktır. Birliğimiz ve beraberliğimiz yine devam edeceğine inanıyor ve onlara da saygılar sunuyorum. İnşallah; Çayıralan en güzelini ve iyisini takdir eder. Ben bilgimi ve tecrübelerimi yine bu doğrultuda kullanacağıma söz veriyorum. Kısacası Çayıralan’ın menfaatleri bana daha ağır bastı” dedi.

Bir Yanıt Bırakın

