Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

Atasoyun Curali Sitesine Elestirisi

Posted by Mehmet Duran 25 Ocak 2009

 Yazi Misafir Sayfasindan aynen alinmistir.sizlerin Taktirine Birakiyorum, yorumlarinizi bekliyorum.

Editör.Mehmet Arif Duran

ana sayfada fetullah gülenden baska zaman gazetesi yazarlarindan baska yazi yokmu bu sayfaya sadece muhafakazar insanlar girmiyor bu site halka nait bir site oldugu icin böyle yanli yazilardan kacinmaliyiz bunu site ziyaretcisi misafir sayfasina yazabilir görüs bildirebilir ama site yöne´ticisinin buna hakki olamadigini düsünüyorum

deniz feneri davasi niye hic yazikmadi yada kilsdaroglunuin iki tane bakanini nistifa ettirdigi ankara yolsuzlugunu cikarttigi niye yazilmadida ergenekon ile yazi yaziliyor veya fetullah gülen icin böyle bir yazi yaziliyor özellikle avrupada din ile altadan allah ile insanlarin yillarca kazandigi paralari alan yesil sermayenin en tepesindeki adam degilmidir

yada actigi okulalrin sirf ici bosaltilaark hizmet veren ab nin istedigi formlarda yani ab ye hizmet eden okullar degilmidir yada abd nin ajani oldugu sagir sultana kadar gitmis sucu affoldugu halde ajanliktan yakalanacagi icin türkiyeye gelmeye cesaret edemeyen bir adamin hem resmini hem düsüncelerini köye mal olmus bir sitenin ana sayfasinda görmek iyi bir duygu olmasa gerek ülkeye hizmet etmis insanlarin komutanlarin düsünce adamlarinin bir bir yakalandigi bu zamanda pkk nin ab nin yapamadigini bu hükümet yapmistir ülkenin bölünmez bütünlügünü savunan insanlari iceri tikacaksin adam diyarbakir kürdistan baskenti diyecek sen hos göreceksin filistine gösterdigimiz hassasiyeti ülkemize göstersek bunlarida yazsak

Not : Misafir sayfasi 1109ve 1110 nolu mesajlarin aynisidir.

15 Yanıt to “Atasoyun Curali Sitesine Elestirisi”

  1. Eleştiriye Açık Olun said

    Bu eleştiriye cevap vermesi gereken site kurucusudur…

  2. hakan said

    Bu yaziya el insaf denir baska bir sey denmez cünki atasoy ya siteyi iyi takip etmiyor yada görmek istedigini görüyor bir kez daha elinsaf atasoy diyorum ve siteye saygi göstermesini istirham ediyorum

  3. vatansever said

    Fetullah Gülen Kimdir?

    “Ermeni olan dedesinin Pasinlerli İbrahim Bey’in hizmetkarlığını yaptığı yıllarda, Rus işgali sırasındaki Ermeni ayaklanmasında İbrahim Bey ve ailesi Ermeni hizmetkarlarının tasallutuna uğrayınca, İbrahim Bey hizmetkarını ve onun ailesinin bir bölümünü öldürür. Ardından, intihar eder. Olaydan sağ kurtulan Fethullah Gülen’in babası, 18-19 yaşlarındayken, İspir’e gelir ve yerleşir.

    Fethullah GÜLEN: Müslüman adı alır ve bir Türk kızı ile evlenir. Gülen’in babasının, ‘Öyle bir evlat yetiştiriyorum ki, bunları kendi dinleri ile vuracak’ dediği de rivayet olunur.” ( E.M.H., 2 Haziran 1999)

    Cumhuriyet’ten Deniz Som, 16 Haziran 1999 tarihli “Vaziyet”te, okuyuculardan Veli Yıldırım’ın ağzından şu bilgileri aktarıyor: “ABD’de, Türkiye’deki ‘Sızıntı’ Dergisi’nin karşılığı olan ‘The Fountain’ isimli bir dergi var.

    Bunu, Washington’daki Truestar şirketi yayımlıyor, editörlerinden ikisinin isimleri, Washington Katolik Üniversitesi’nden Cizvit papazı Sidney Griffith ve Abdülaziz Sachedina. Bunlardan Griffith, bir ara Gülen’i New Jersey’de ziyaret etmiş.

    Sachedina ise Tanzanya’da doğmuş; Hindistan, İran ve Kanada’da okumuş; Şiilik davasına hizmet için uzun yıllar ABD, Kanada, Ürdün, Pakistan ve Afrika-Avrupa ülkelerinde dersler vermiş; halen de Virginia Üniversitesi’nde profesör olarak görev yapan bir kişi.

    Sachedina, mesaisinin bir bölümünü ABD’deki Stratejik ve Uluslararası Araştırmalar Merkezi’nde (CSIS) ‘din, politika ve insan hakları uzmanı’ olarak çalışmaya ayırmış; aynı zamanda, ‘Mehdilik’ konusunda uzman kabul ediliyor ve bu konudaki konferanslarıyla da tanınıyor.

    1962’de Georgetown Üniversitesi bünyesinde kurulan CSIS, dünyanın muhtelif ülkeleri ve bölgeleri üzerinde politik-ekonomik araştırmalar yapıyor ve hazırladığı senaryoları ABD yönetimine ve şirketlerine sunuyor. CSIS’in Orta Doğu Masası’ndaki yöneticilerden bir olan Edward R.M.Kane Kahire, Bağdat, Beyrut, Tripoli, Dakar ve Ankara’da CIA görevlisi olarak da çalışmış. Dolayısıyla, CSIS ile CIA arasından bağlantı kurmak mümkün.” Som, Yıldırım’ın bilgilerini aktardıktan sonra, şu yorumu yapıyor:

    “The Fountain’ın son sayısında ‘The Restoration of Balance’ (Dengenin Onarımı) başlıklı bir yazı var; yazarı, M.Fethullah Gülen. Yöneticisi olarak İsa Saraç’ın, murahhas aza olarak Cherly Pearson’ın ve genel koordinatör olarak Mustafa K.Sungur’un göründüğü derginin yazı kadrosunda, kimliği açıkça belirtilmemiş bir isim daha bulunuyor:

    M.F.Şahin. Bilindiği gibi, Fethullah Gülen, bazı yazılarında Abdülfettah Şahin adını da kullanıyor. Türkiye’de de satılan The Fountain, Internet ortamında da mevcut ve ‘İslamiyette yeni bir ses’ olarak Gülen’in görüşleri veriliyor. Fethullah Gülen ABD’de ‘tedavi oluyormuş’ diyorlar, ‘entegrasyon tamamlanınca’ dönecektir.”

    Gülen’in, “Sahabe efendilerimize cinnet derecesinde sevgisi vardı” şeklinde tanımladığı babası Ramiz, çocuklarına, Sahabelerle hiç ilgisi olmayan isimler vermiştir: Fethullah, Sıbgatullah ve Mesih.

    Gülen’in babasının, oğullarından birine, samimi Müslüman ailelerde rastlanmayan ve ama Yehova Şahitleri’nin propaganda yayınlarında sık sık kullanılan “Mesih” adını vermiş olması dikkat çekicidir. (Ankara Emniyet Müdürü Cevdet Saral ve ekibince hazırlanan Fethullah Gülen Raporu, s.18’e atfen, Star Gazetesi, 14 Haziran 1999)

    … Nedendir bilinmez, Fethullah Gülen babasının Alvar Köyü’nden ayrılması ile ilgili olarak “Küçük Dünyam” kitabında hiç bir açıklamada bulunmamaktadır. Oysa bu, son derece ciddi ve açıklama gerektiren bir konudur. Gülen’in suskunluğu akla, “neleri ve niçin gizlediği” sorusunu getirmektedir. (Ankara Emniyet Müdürü Cevdet Saral ve ekibince hazırlanan Fethullah Gülen Raporu, s.20’ye atfen, Star Gazetesi, 14 Haziran 1999)

    Cumhuriyet’ten Deniz Som, 22 Haziran 1999 tarihli “Vaziyet”te, okuyuculardan Veli Yıldırım’ın ağzından şu bilgileri aktarıyor: “Türkiye’deki ‘Sızıntı’ Dergisi’nin ABD’deki karşılığı olan ‘The Fountain’ın üst yönetiminde görevli kişilerden biri de İslam-Hıristiyan ilişkileri ve Orta Doğu konularında uzman olan İbrahim M.Abu Rabi. Rabi aynı zamanda, Hartford Üniversitesi’nde ‘Mcdonal Center for the Study of Islam and Christians’da görev yapıyor…

    Said-i Nursi’nin talebesi olduğu söylenen Vatikan Dinler Arası Enstitüsü’nden Kardinal Thomas Michel ve ABD’deki Georgetown Üniversitesi’nden Barbaba Stowasser, İstanbul’a geldiklerinde Fethullahçıların konuğu olmuşlar.

    Gülen’in, Vatikan’da Papa’yı ziyareti sırasında açıkladığı, Şanlı Urfa’da üç dini bir araya getirecek bir okul açma düşüncesinin de ABD’de hazırlanan planlar doğrultusunda değerlendirilmesi gerekiyor. Kurtuluş Savaşı’nda İstanbul’da faaliyet gösteren Misyonerler ile İslamcılar’ın işbirliği incelenirse, günümüzdeki senaryolar daha iyi anlaşılacaktır.”

    Kaynak: http://www.milliyetciler.de

    • curali said

      Vatan severe Cevep
      Kusura Bakmayin Biz Sizin gibi cok vatan sevar gördük sizin vataninizin moskava olmustur yillardir,ne zamandan beri vatan sever oldunuz,
      Bizler dah Unutmadik Düne Kadar Türk Askerini Vur ,Rus askerine Selam dur,diye bagiranlar bu gün ne zaman vatan sever oldu dün fasist diye yargilamaya calistiginiz kisileri vatan sever ilan ediyorsunuz biz her zaman T:C mahkemelerine güvenmisizdir nedense bazi kisiler göz altina alinanlardan cok cabaliyor .herhalde ucu kendilere dokunacakta ondandir. yardim konusuna gelince bizler yaliniz araplara deyil nerde bir mazlum gördükse oraya kostuk hafizalarinizi yoklarsani bunlari hatirlayacaksiniz saymama gerek varmi , ama yinede sayayim cünkü sizinki gibi düsünen insanlarsadece görmrk istedigini görür. ben yinede yaziyorum Afkanisten,Somali Bosnahersek,Kosova Arnavutluk, Endonazya, Irak Gürcüstan,dah misallaf cogaltilabilir. Nerde bir zulum gören Millet varsa, Müslüman Türkler orada bu gercekleri hic bir zaman unutmayalim. Birde siz Önce isminizi yazin sizden özür dileyelim takma, isimle yorum yapilmaz, Sonra her yerde her sey yaziliyor bir siteden aldiginiz yazi belge olmaz. kastedilen kisi T:C Mahkemelerinde defalarca yargilandi hepsinden beraat etti her halde görmek istedigini görüyorsun ne diyeyim el insaf baska diyecek bir seyim yok .
      Not: Sitede Ne yazacagima gelince bu site benim sahsima ayit bir site ne istersem onu yazarim ama ben hic bir zaman böyle bir sey yapmadim, bu yaziyi site ziyaretcilerin faydalanacagini düüsndügüm icin siteye koydum, Koyduguma da iyi ettigimi düsünüyorum. cünkü bu yaz bu gün 47 kere tiklanmis buda yazinin okundugunu gösteriyor. Lüfen yorumlariniza ism yazin yoksa yorumlariniz silinecektir. sevgi ve selamlar.
      Editör. Mehmet Arif Duran

  4. arif hocaya cevap said

    sayın hocam: hem MHP liyim diyorsun hemde AKP yi savunuyorsun.göruşlere elbetde saygımız var eleştirilerede saygımız var.ülkemizde öyle bir hale geldikki ben Türküm diyemeyeceğiz sılagonlara bakarsanız hepimiz ermeniyiz diyorlar bunun suçlusu kim ülkemizde TRT nin resmi kanalı kurtçe kanalımızda var helal olsun bu iktidara. bu günlerde ART yani avrasya kanalına baskın oluyor mualefetden ses yok özellikle bahçeliden avrasya tv kanalı milliyetçiliği savunan hökumetin yanlışlarını hatalarını eleştiren milliyetçi kesmi temsil eden bir kanaldı daha doğrusu MHP yi temsil ediyordu. neden bahçeliden ses çıkmadı bunları eleştirelim.sokaktaki taksici bile kornaya basarak tepkisini getirdi. ayrıcı türk metal iş sendika başkanı ve türkmenler konfederasyonu başkanını göz altına almalarına ne diyorsunuz buyurun sitede bunların yorumunu yapalım. amerikadan duğmeye basıldı özellikle batikan ve petlagondan biz türkiyeyi nasıl yıkalım nasıl ele geçirelim diye bunları artık herkes biliyor.
    gelelim fetullah gülene neyin temsilcisi amacı nedir, paranın kaynağı nerden geliyor. neden amerikada yaşıyor.madem türk mahkemelerinde beraat etti neden türkikeye dönmuyor. neden evlenmedi neden haçça umreye gitmedi.bunları konuşalım.

    sayın hocam ülkemizde öyle şeyler oluyorki bunlara şahit oluyoruz
    kendi tarikadından olmayanlara selam bile vermiyorlar.

    bunlar ülkenin gerçekleri aslında yazılacak ve konuşılacak o kadar çok şey varki. bu ülkede sol göruşlu insanlar bile artık vatanın ve milletin bölunmez butunluğunu savuyunur bunun nedeni nedir aceba, Türkiye cumhuriyetini masonlarmı yönetiyor?
    not: ayrıca chp nin belediye başkan adaylarını koymussunuz siteye sanırım 2004 yılına ait o liste tşk ler yoruma açık hepinize saygılar ve sevgiler

    • curali said

      SLM: Vatan sever Kardese ismini yazmamakta israr ediyor nedendir bir cekincesim var bilmiyorum, Ama acik olarak yaziyorum bundan sonra, ismini yazmassa yazisini onaylamaycagim sonra bak benim yazimi onaylamadi demesin.
      Sayin Kardesim siz beni ya tanimiyorsunuz veyahutta kasten yapiyorsunuz, Burda bunlari yazmak istemezdum ama mecbur kaldim insanlar beni iyi tanir bir kere daha yaziyorum ben MHP:liyim bunu acikca ve kesin olarak yaziyorum. AKP gekince ben hic bir zaman akp li olmadim ama su gercekleride yazmadan gecemem beim icin kim dogru ise onu tastik etmemek icin hic bir sebep göremiyorum, Onun icin CHP de doru yaparsa onuda desteklerim bunu bilin, zaten biliyorsunuz ben bu sitede 1999 mayis ayindan bu tarafa hizmet veriyorum, elimden geldigi kadar site yayininda taraf tutmamaya calistim. Fetullah gülene gelince Neden bu kadar takildiniz anlamis deyilim hoca efendini türkiyenin zararina sunu yapti diyebiliyormusun mesele orada diyemissin cünkü ne yapiyorsa Türkiyenin iyligine yapiyor benbunu bilirim buna inanirim.
      Meseleleri tartismaya gelince böyle ismini bilmedigim bir kisi ile sitemi alet etmem, yazin isminizi gelelim bir araya herseyi tartisalim anladinmi canim kardesim Hosca kalin Sevgi Ve muhabetle Kalin.
      Curali Editörü: Mehmet arif Duran

  5. Gervekler said

    Kendini vatansever olarak tanimlayan vatani belirsiz kisi!
    Fethullah Gülen Hocaefendi’nin kim oldugunu eger ögrenmek istiyorsan kendini seytana satmis, namus nedir ar nedir bilmeyen ve mutlak her seyi yaratan Allah’in karsisinda hesap verecek din düsmanlarinin agzindan dinleme. Arastir oku, ne demis, ne yazmis takip et. Bugün onlarca hakkinda kitap yazilmis bir insan, azicik (varsa)kafani kullan. Dünyanin her tarafinda Türk milletini, insanini, bayragini sevdiren, milletini kendine himmet edinmis, Nam-i Celil-i Muhammedi’yi anlatmayi kendine hedef edinmis, yolunu sadece Allah yoluna adamis bir insana hakaret etmek saygisizlik degil serefsizliktir. Bir söz vardir, it ürür kervan yürür diye. Nice dinsiz, imansiz, yobaz insanda ciksa, Allah davasini mutlaka bir sekilde devam ettirecektir. Ha insan der ben inanmiyorum, inananlarada saygim yok diye. O onun problemidir, Allah-u Teala karsisinda hesap verecektir. Ama sen gelipte hayatini Hak davasina adamis bir Allah dostuna küfür eder sekilde iftiralar edersen insana dur derler. Fethullah Gülen Hocaefendi Türk-Islam Ülküsüne bu dünyada en fazla hizmet etmis insandir. Benim onlarca Kazak, Azeri, Arnavut, Kirgiz, Bosnak, hatta Rus arkadasim var. Bunlar Hz. Muhammed (SAV)asigi, Türkiye sevdalisi, Türkce sevdalisi. Hepsi TÜRK okullarindan mezun. Hangi senin gibi kafatasci bunu basarabilir. Bugün dünya capinda 150(bazilarinda Türk büyükelciliginin dahi bulunmadigi)ülkede Türk bayragini dalgalandiran bu serefli davanin yigit insanlarina yol gösteren Hocaefendiden Allah razi olsun. Sizlerede Allah dogru yolu göstersin…

  6. Kemal said

    ben katilmiyorum…..

  7. Muammer Öztürk said

    Muheterem Arif Hocam,

    bu gibi insanlara cevap vermeye degmez, internette dolasan deli sacmasi bilgileri kopyalayip buraya yapistirmak cok kolay, bunlara verilecek en güzel yanit Mevlananin su sözü olsa gerek:
    “suskunluğum asaletimdendir. her lafa verecek cevabım vardır, ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adamı mı diye”

    Sunuda Curali sitesi misafirleri ile paylasmakta fayda vardir:

    ALPASLAN TÜRKEŞ’İN FETHULLAH GÜLEN İLE İLGİLİ YORUMU

    Hocaefendi Türk milletinin gönlünde hakettiği tahtı kurmuştur.

    Şahsi malı olarak bir dikili ağacı bile bulunmayan, kendini ilme ve ilmin yayılmasına adayan, memleketimizin manevi dinamiği olan hocaefendi’nin Avrupa’dan Yunanistan’a, Kanada’dan Yakutistan’a kadar çalışmaları her manada takdire şayandır.

    ALPASLAN TÜRKEŞ

  8. atasoy said

    bazi arkadaslarimiz abilerimiz olaylara hemen kizarak atesli bir sekilde yaklasiyorlar bence bunlara gerek yok ben bu sayfaya dogru veya yanlis kendi düsüncelerimi yazdim isimsiz arkadasda düsüncelerini yazmis farkli düsünenler olmayacakmi elbette olacak insanlara kizarak korkutarak bir yere varamayacagimizi hepimiz biliyoruz kendisinden cok özür dileyerek kendisini hic tanimam üsteki yazinin baslangicini örnek vermek istiyorum ,,bu gibi insanlara cevap verilmez ,,diyerek bir yaziya baslamanin ne kadar dogru ne kadar inandirici oldugu ayri bir tartisma konusu sonucta hepimiz ayni insanlariz hic birimizin bir birinden eksigi veya fazlasi yok bazen agzimizdan cikan laflarla yüregimizin ne söyledigi bir birini tutmayabilir ben bu siteyi bir kavga araci olarak görmüyorum böyle bir niyetimde yok simdiye kadarda kimseye kirgin yada kizgin degilim birakalim insanlar ne istiyorsa ne diliyorsa onu söylesin herkese selam

  9. atasoy gevrek arkadasa said

    gervekler adiyla yorum yapmis sahis beni cok güldürdü kendisini insanlarin ne olduguna karar veren bir kurum saniyor kimini allahsiz ateist ilan ediyor kimini vatansiz ilan ediyor delikanlilik yapip insana dur derler diye yaziyorsun ama korkup ismini bile yazmaya cesaret edememiyorsun bak kardesim simdi iyi dinle beni böyyle silini saga sola sacarak korkutamazsin ne düsünecegime ne konusacagima ben karar veririm benim ne sagcilikla isim olur ne de solculukla isim olur yeri gelir sagci yeri gelir solcu olurum dogru neredeyse ben oradayim yasimdan dolayida sag sol kavgalarina yetisemedim onun icinde arkamda yaramda yok ben hic bir seye programli degilim hic bir örgüte kayit degilim bu gün sempati duydugum seyi acigini gördügümde nefret duyarim bir kisi hgakkinda görüslerimi bildirdim benim bu yazimdan sonra en az 10 kisi tlf veya e mail araciligiyla bana ulasti fikir alis verisinde bulumduk kimisi eksiklerimi söyledi kimisi taktir etti kimisi onaylamadi bunlar normal davranislar hepside sevdigim saygi duydugum insanlardir sende fikrini söyle biz adam yemeyiz yillarca seviyeli tartismanin özlemini ceken insanlariz benim acelem yok yavas yavas bugün türkiyede atatürk tartisila biliyorda fetullah gülen niye tartisilmasin aklini kullan demisin birazda sen kullan google ye fetullah gülen yaz oku her türlü fikir var orada selam

  10. Ben Atasoyu tanımıyom kimin nesi, kimin oğlu olduğunu yalınız elaştirisini araştırmadan yazdığını sanıyom eleştiri kulaktan duyarak değil iyice araştırarak yazsın o zaman kendisinede eleştirisinede sayğı duyarım. Bütün site sakinlerine ve Curali halkına sayğılar sunar selamlarımı iletirim.

  11. vatansever said

    SAYIN GERVEKLER: site sahibi buraya bir yazı koymuş yorum yapmamızı istemiş doğrumu ben yorumumu yaptım.fetullah gülen;i sen sevebilirsin ben sevmek zorunda değilim sen amerikan kaynaklı zaman gazetesini okursun ben okumam sen tek taraflı yayın yapan STV kanal 7 tv izlersin ben izlemem.bak kardeşim ben amerikancı olan insanı sevmem BEN TÜRKÜM VATANIM TÜRKİYE BAYRAĞIM AYYILDIZLI HİLALDIR. daralan amerikaya kaçıyor neden yok tedavi olacakmış yok oğlu kızı okuyormuş. TÜRKİYEDE OKUL YOKMU HASTANE YOKMU musatafa kemel ATATÜRK bile beni türk doktorlarına amanet edin demiş! zamanı geldiğinde ismimide yazacağım merak etmeyin.

  12. mustafa duman said

    atasoy aga niye okelendın yavvv

  13. gereksiz said

    atasoy sen soon gunlerini iyi gecir sen yazina gore yukardakini tanimiosun ama ben seni cok iyi taniorum……..

Bir Cevap Yazın

