Sanal Alemde Curali'ye Hoşgeldiniz!

(((26 Mayis 1999)))

  • Mehmet DURAN Editör:

  • Misafir Defteri

    Misafir Defteri
  • Canli Radyo

    curaliradyo-width1
  • Curali Hava Durumu

  • Curali Rehber

  • Curali Avrupa Rehber

  • Çayıralan Kaymakamlığı

  • Çayıralan ve Köyleri Der.

  • ŞEHİRLER ARASI MESAFE

  • Destanlar

  • Çayıralan Mermer

  • Kubbealti

  • Curali Şenlik

http://eski.curali.de

Posted by Mehmet Duran 12 Ağustos 2007

Eski Curali sitesine http://eski.curali.de adresinden ulasabilirsiniz.

12 Yanıt to “http://eski.curali.de”

  1. tugay_66 said

    ben bu siteyi begendim

  2. tugay_66 said

    ben bu siteyi cok begendim

  3. ali altun said

    internet sitenizle ilgili çalışmalarınızı ve başarılarınızın devamını diler.Gözlerinden öperim. Ali ALTUN

  4. ali altun said

    internet site çalışmalarını takdirle karşılıyor. Başarılarıyın devamını diler. Gözlerinden öperim. ali altun kayseri

  5. zeki iletişim said

    daha önceki yorumumuzu begenmedinizmi yoksa yanlışlıklamı silindi

  6. esma said

    Neden sürekli misafir sayfasını kapatıp duruyosunuz.Bence hiç demokratik bir davranış değil.Yorumlarda hakaret varsa yayınlanmamalı,sayfa kapatılacağına neden bizimde iletişim vede haberleşmemizi engelliyorsunuz.Bu site neden kuruldu? köylümüzden ve köyümüzden haberdar olmak için kurulduğunu düşünüyorum.bu hakımızı layıkıyla kullanamadığımızı düşünüyorum.Saygılarımla.

  7. bu sitenin kuruculuğunu ve hayata geçmesini sağlayan tüm arkadaşlara tebrik ve teşekkur borçluyuz. saygılarımla

  8. curali belediyesi ve halkının düzenlemiş olduğu yayla şenliğine kızımın 9 ağustos 2009 tarihinde saat 19.00 da düğünü olması sebebi ile katılamıyorum bundan ötürü üzgünüm.inşallah tüm kardeşlerimiz iyi bir şekilde eğlenirler ve devamını diliyorum. tüm curalilere selamlar düğünümüzü sizlere tebliğ ediyorum

  9. s.a ÖNCELIKLE BENCE GÜZEL OLMUŞ BU SİTE CÜNKÜ GÖRMESEMDE GİTMESEMDE KOYUME ÇÇOK ÖZLÜYORUM İNANNINKİ .. BU Bİ GERÇEK BİZİM KOY CİDDEN OTEKI KOYLERDEN ÇOK ÇOK GÜZEL ORDA DOGDUGUNUZ İÇİN ŞANSLISINIZ .. TEŞEKKKÜRLER

  10. ömer özoğul said

    bence de bu site güzel olmuş ayrıca allah izin verirse bu sene köyümü bir ziyaret edeceğim

  11. lütfi öztürk said

    sayın mehmet duran bacanağım sizlerin sayesinde kurulmuş bulunan bu site için öncelikle teşekkür ederim. bizler gurbette yaşayan insanlarız ama tüm yaşanan gelmiş geçmiş olayları günü gününe bizlerin evlerine kadar ulaşmaktadır.Sizlere karşı ne gibi faydamız olabilir bunu bir borç gibi tanımlıyorum tekrar teşekkür ederim. curali sakinlerinden lütfi öztürk

  12. Murat tokat said

    Selamar TOKAT aylesinden herkes bu yaz 7/16/2011 dogunum var butun koylulerim cani gonulden davetlidir sizleri aramizda gormekden mutluluk duyarim gelene de gelmeyende cok tesekur ederim

Bir Cevap Yazın

